2. januára 2017

Last Minute darček

Ahojte tvorilky. 
Môj rozlúčkový príspevok bude ešte vianočný :) 
Toto obdobie mám moc rada a viem si ho krásne užiť bežne, aj v tvorení.

Rozhodla som sa pre zopár Last Minute darčekov. A tak vznikli tieto okrúhle visačky na dvere, 
ale dá sa im nájsť aj iný účel. Ozdôbka na vrch darčeka, zavesiť na stromček... 



Rozložila som si dookola všetky vianočné vyrezávacie šablóny, vybrala papiere 
(v skutočnosti som použila mnohé zbytky papiera po vianočnom tvorení ) a nejaké tie ozdôbky.



Srdečná vďaka patrí členke DT Katke J., ktorá mi požičala šablónku vianočnej ruže :)

Visačky majú zospodu priesvitnú stužku na zavesenie.

Verím, že obdarovaným opeknejú vchodové dvere a návštevy bude vítať niečo milé.

Na projekt som použila:
jemné glitre a glitrové lepidlá
plastových jelenčekov
vianočné ozdôbky

Všetko dobré v novom roku,

4 komentáre: