13. decembra 2016

Vianočné vyšívané tagy

Ahojte!

Dnes Vám ponúkam inšpiráciu na Vianočné vyšívané tagy na darčeky. 
Nie je to môj nápad, ideu som odkukala, ako inak, na Pintereste, no keď som to uvidela, musela som sa pustiť do výroby. 
Dopredu upozorňujem, obrňte sa trpelivosťou, vyrobiť túto krásu niečo trvá.  Výsledok, ale stojí zato!


Najskôr som si na ryhovacej podložke do tvrdého výkresu vytvorila pomôcku na krížikové vyšívanie – 16x16 liniek. 
V miestach kde sa mi linky pretli som urobila dierku.

Následne som si z hnedého kraftového papiera porobila menšie obdĺžniky 
a za pomoci pomôcky z prvého kroku a šidla som do každého urobila dierky. 
Dierovala som 3 ks naraz. Toto je asi najhoršia časť celej výroby, 
ak sa Vám podarí kdesi kúpiť polotovar s hotovými dierkami, máte vyhraté.


Konečne sme sa dostali k vyšívaniu. Natiahneme do ihly nitku a podľa ľubovôle povyšívame vzor.

 Ja som pracovala s predlohami soba, vločiek, stromčeka a darčekov.

V tomto kroku dáme tagom ich charakteistický vzhľad, odstrihneme z obdĺžnikov trojuholníčky a predierkujeme. 


Do dierky natiahneme šnúrku. Tagy máme hotové.

Mne sa veľmi páči takéto jednoduché prevedenie, no ak máte chuť, tagy môžte nejako originálne dozdobiť 
(tupovaním, pečiatkovými nápismi, lepenkovými výrezmi,...)

Merry Christmas * Joyeux Noel * Feliz Navidad

Použité materiály:
Hrubší papier na dierovaciu pomôcku
Šidlo

Krásne Vianoce praje

3 komentáre:

  1. No Katka, obdivujem tvoju trpezlivost :) klobuk dole, pretoze vysledok je paradny! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D :D ďakujem dievčatá :) je to piplačka, ale krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť