6. októbra 2016

DIY blahoželanie pre muža

Ahojte všetci tvoreniachtiví,

na dnes som si pre Vás pripravila obrázkový fotopostup na výrobu blahoželania 
pre Vašich priateľov, manželov, ockov či starkých... skrátka pre všetkých mužov tohto sveta.
Ide o vysúvaciu pohľadnicu, ktorá môže byť tričkom, ale zároveň aj sakom z obleku, všetko závisí od farieb, ktoré si k výrobe zvolíte. 

Výroba je veľmi jednoduchá, budete potrebovať len pár základných vecí:

Postup:

V prvom kroku si vyberieme vhodný papier. Ja som si zvolila takýto veselý. Najskôr si nameriame základný rozmer 24 cm – 
ten nám určuje šírku, dĺžku môžte zvoliť ľubovoľnú,  u mňa je to 16 cm.  Na papieri urobte ryhy podľa priloženého obrázku.

Vo výsledku by ste mali mať papier pripravený tak, ako to znázorňuje obrázok.

Na časti, ktoré budeme spájať aplikujete obojstrannú pásku.
Miesta s ryhou preložíme a vyskladáme obdĺžnikovú kapsu. 

Ďalej budeme vytvárať ozdobné elementy – golier, motýlik, vrecko a lem ku gombíkom.
Na golier použijeme papier s rozmerom 10 x 2,5 cm, strany ohneme, aby nám vznikol tento charakteristický tvar.

Pripravíme si aj ostatné ozdôbky.

Začneme vyrábať motýlika. Z papiera si vystrihneme 2 ks tvarov na zhotovenie mašličky. 
Zlepíme a stredom potiahneme tenký pásik papiera. Podlepíme lepivým vakúšikom.

Nakoniec si z tvrdého papiera vyrežeme papier (u mňa 11x15 cm), na ktorý môžeme napísať blahoželanie. 
Prilepíme naň golierik a motýlika.

Kartu zasunieme do obalu, ktorý dozdobíme ozdobnými prvkami – vreckom a lemom, 
a  blahoželanie máme hotové:

Použitý materiál:
Obojstranná lepiaca páska
Raznica na guľatenie rohov

Pekné tvorenie praje

4 komentáre: