26. augusta 2016

Vintage album

Krásny deň všetkým,
mojou dnešnou inšpiráciou je tento vintage album:

Tí, ktorí poznáte moju tvorbu viete, že tento štýl mi nie je úplne blízky :)
Uprednostňujem skôr veselé farby a vzory, no povedala som si, že vyskúšam niečo nové.
Našťastie som v Luckinom obchodíku našla krásnu papierovú sadu od Lemoncraft - House of Roses, 
a tvorba mi šla akosi sama.

Album je vo formáte A4, a patrí mu aj ďalšie moje prvenstvo, pretože som vôbec prvý krát použila ochranné kovové rožky. 


Titulnú stranu zdobí lepenkový rámik, papierové kvietky, perličky a tiež romantická kovová ozdoba vtáčej kvietky.

Album bol darčekom k významnému životnému jubileu, a preto som naň zakomponovala aj tag s číslom 40. 

Na celú kompozíciu dáva pozor 3D nálepka vtáčika.

Vo vnútri sa nachádzajú jemne zdobené stránky, a tiež si tu svoje miesto našla kraftová obálka na nie najmenšie drobnosti.



Svoju obavu z „vintage“ som teda prekonala :) A čo vy? Máte pred niečím v scrapbookingu rešpekt?

Použité materiály:
sada papierov Lemoncraft House of Roses
kovová ozdoba
  
Pekné dni, 

5 komentárov:

  1. Katka, napriek tomu, že to nie je tvoj štýl, je to moooc moooc krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. velmi pekne :) ake biele listy pouzivas do albumu ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No krásne si to Kati zvládla, super album :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem dievčatá za podporu :)
    Veronika, na vnútorné listy používam zvyčajne 220g biely karton, alebo 300g hladený papier určený na tlač.

    OdpovedaťOdstrániť