31. júla 2016

TÉMA MESIACA: Leto a scrapbook... Júlia

Krásny deň želám :)

V tomto príspevku by som Vám chcela ukázať ako som sa popasovala s témou mesiaca, na ktorú som vytvorila cestovateľský album. Do albumu sa dajú lepiť fotografie, ale aj písať zážitky a popisy k fotkám. 

Základ albumu som vytvorila z papierovej lepenky, ktorú som obalila v papieri. Prednú časť som dozdobila lepenkovým výrezom, výstrižkami z papiera, autorským obrázkom, svorkou a nitkou (bakers twine). Na okraje som upevnila kovové rohy. 

Dovnútra som vložila papiere vyššej gramáže – čisté, ale aj farebné. Čisté papiere som dozdobovala najmä v okrajových častiach. Prvá strana začína samozrejme, ako inak dobrodružstvom :)  





Na niektoré strany som nalepila otváracie okienka, do ktorých sa dajú taktiež lepiť fotky.

Musím sa priznať, že na letnú tématiku som ešte žiaden projekt nevytvorila. Toto je prvý, tak dúfam, že sa páčil :)

Krásne dni želá

3 komentáre:

  1. Je krásny v Tvojom sviežom a pastelovom štýle ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Julka je krásny a tie tvoje dievčatká sú premilené... aj tebe krásne a naplnené obrovskou tvorivosťou dni želám. :) Alena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem :) teším sa, že sa páči.

    OdpovedaťOdstrániť