5. júla 2016

Jedna pečiatka - séria pohľadníc

Ahojte!

Stáva sa vám, že si niečo do scrap výbavy kúpite a akosi nie a nie, aby ste s tým aj niečo vytvorili? 
Ja mám najmä veľa pečiatok, na ktoré ešte nedošlo :)

Taký príbeh má aj toto krásne razítko a fakt neviem, na čo som čakala!


Takže tento príspevok je o jednej pečiatke a sérii pohľadníc z nej.
Technika bola jasná! Chcela som vedieť, ako vyniknú jemnučké detaily, tak som zvolila embossovanie. 
S detailnými embossovacími práškami všetky 4 pohľadničky vyšli úplne úžasne.

1. Vo svadobnom duchu
Prázdny priestor v okienku mi umožnil dat' pohľadničkám tému.

2. Vo svadobnom duchu II

3. Smútočná
Nie vždy je veselo :(

4. Narodeninová

​Na druhej a poslednej pohľadnici som použila motýliky, ktoré si robím zo zbytkov papiera.

V hlavnej úlohe boli:

embossovacie prášky
emboss. poduška
emboss. pištoľ

Kto tvorí, ten nehnevá :)

3 komentáre: