2. februára 2016

Vitaj, KATKA J.

Vitajte, 

tento týždeň si predstavíme všetky členky nášho nového Design Team-u.
Pripravili sme si pre nich niekoľko otázok, na ktoré nám postupne dajú svoje odpovede.
Dnes sa dostala na rad Katka, no keďže máme v tíme dve Katky, táto je Katka J. :)

Privítajte prosím... Katku J.:

1. Porozprávaj nám niečo o sebe (čo máš rada, kým si, čo ťa zaujíma či inšpiruje).

Už niekoľko rokov žijem aj s manželom v našom hlavnom meste, avšak pochádzam z Kysuckého Nového Mesta. O náš životný priestor sa delíme s našim egoistickým králikom, ktorý je vlastne pánom domu. Pred rokom sme si kúpili byt, v ktorom som si ukradla svoj kút na tvorenie s takmer neustálym kreatívnym neporiadkom ako ho volám ja, môj manžel by ho zrejme pomenoval inak :) Od malička som niečo tvorila. Väčšinou som sa venovala kresbe a maľbe, či už ako relax doma, na výtvarnom krúžku alebo vysokej škole. Svoje chvíle oddychu si neviem predstaviť bez šálky kávy a ak sa k nej pridruží aj čokoláda, som v siedmom nebi :-) Pri tvorbe ma inšpirujú hlavne druhí ľudia a ich tvorba. 

2. Ako si sa dostala ku scrapbookingu?

Scrapbooking som objavila v roku 2013, kedy som pri plánovaní vlastnej svadby natrafila na svadobné albumy vytvorené touto technikou. Hneď ma zaujal a odvtedy som na ňom závislá. Tvoriť som začala vecičky ako dary pre druhých ľudí a tak je to dodnes. Väčšina mojej tvorby ide iným a to množstvo nápadov a plánov pre seba zostáva stále nezrealizovaných, vrátane vlastného svadobného albumu :)

3. Čo prevažne alebo najradšej tvoríš?

Najradšej tvorím pohľadnice a projekty s detskou tématikou. Mojou srdcovkou sú taktiež krabičky na peniaze. Okrem toho sa venujem tvorbe albumov, zápisníkov a v podstate všetkému o čo ma kto požiada, lebo rada skúšam nové veci a prijímam výzvy. Povedala by som, že štýl mojej tvorby je romantický a jednoduchý s charakteristickým využitím kvetiniek, výrezov a stužiek.

4. Máš obľúbenú značku produktov, s ktorými najradšej pracuješ?

Nedá sa povedať že by som mala vyslovene obľúbenú značku, ale ak už mám nejakú spomenúť, tak by to určite boli poľské značky ako UHK Gallery, GALERIA PAPIERU, Wycinanka, Scrapiniec.

5. Vymenuj 5 pomôcok, bez ktorých nemôžeš pri svojej tvorbe existovať.

Pomôcok bez ktorých nemôžem tvoriť je strašne veľa a ťažko sa mi vyberá len 5, takže tu je niekoľko z nich: 
  • orezávací nožík a skalpel
  • Xcut vyrezávací stroj a vyrezávacie šablóny
  • podložka na rezanie 
  • lepidlo na papier a obojstranná lepiaca páska
  • tavná pištoľ
  • dierovacie kliešte
  • knihárske kosti 

Páči sa vám Katkina tvorba? Jej pohľadnice, albumy alebo krabičky?
Poteší sa vášmu komentáru pod článkom :)
V piatok Katka jedného vyžrebuje a tomu odošleme tieto krásne papierové kvietky:



Katkinu tvorbu si môžete pozrieť tu, tu a tu :)

8 komentárov:

  1. Krasny rozhovor tesim sa na tvoju tvorbu ;) ale egoisticky kralik ma dostal najviac :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherná tvorba, páči sa mi romantický štýl a kvetinky :) - teším sa na ďalšie výtvory a blahoželám k postu DT

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Katka robi velmi krasne pohladnice... citit z nich velku romantiku a neznost... tesim sa ze je v DT :), Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna tvorba, presne môj štýl ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásna tvorba, naozaj z ních zaváňa taká romantika :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gratulujem :) máš krásnu tvorbu farebnú čistú tvorbu, teším sa na články a vecičky od teba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Katka, ten album pre dietatko je nadherny, presne na nieco take sa chystam, len mi chyba odhodlanie a skusenosti - tesim sa na inspiracie aj od Vas :)Nada

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem za všetky krásne komentáre, teším sa na tvorenie s vami :)

    OdpovedaťOdstrániť