4. februára 2016

Vitaj, KATKA C.

Krásny štvrtok, 

v predposledný deň predstavovania sa na rad dostala naša druhá Katka, Katka C..
Aj pre ňu sme si pripravili niekoľko otázok, na ktoré nám dá svoje odpovede.

Privítajte prosím... Katku C.:

1. Porozprávaj nám niečo o sebe (čo máš rada, kým si, čo ťa zaujíma či inšpiruje).

Volám sa Katka, mám 27 rokov a pochádzam zo stredného Slovenska. Som dievča s veľkými snami, skôr introvert so sklonom k perfekcionizmu a akejkoľvek kreatívnej tvorbe. Mám záľubu v dobrej hudbe, grafike a scrapbookingu. Okrem toho milujem cestovanie a voľné chvíle, ktoré trávim so svojím manželom a pohárom horúceho latté :).

2. Ako si sa dostala ku scrapbookingu?

Bola to úplná náhoda. Dostal sa mi do rúk jeden album a bum...bola to láska na prvý pohľad :). Povedala som si, že si podobný vyrobím sama, neskôr som albumami a receptárikmi obdarúvala svojich najlbližších. Nakoniec, po dlhom prehováraní, som sa zaregistrovala aj na SaShe. Ľudom sa moja práca páčila a mňa to posúvalo a stále posúva ďalej. Vždy ma to k papieru nesmierne ťahalo a som šťastná, že s ním môžem pracovať v tejto forme :).

3. Čo prevažne alebo najradšej tvoríš?

Najviac a najradšej tvorím tehotenské denníčky pre budúce maminky. Okrem toho, že môžem používať hravú farebnú paletu sa mi páči aj pocit, ktorý pri tvorbe zažívam. Vytváram totiž niečo, čo bude nádhernou spomienkou nielen pre maminku, ale neskôr možno aj pre dieťatko. A spätná väzba od zákazníčiek týchto produktov je asi najkrajšia akú som pri tejto práci kedy dostala :).

4. Máš obľúbenú značku produktov, s ktorými najradšej pracuješ?

Keďže som „papieroholička“, vyžívam sa hlavne v kvalitných papierových sadách od Simple Stories, American crafts alebo Carta Bella. Tiež mám v obľube lepenkové výrezy od Wycinanky a Scrapiniec a enamelové bodky Doodlebug.

5. Vymenuj 5 pomôcok, bez ktorých nemôžeš pri svojej tvorbe existovať.

Rezací nôž, lepidlá, washi pásky, farebné stužky a samozrejme papier!

Aj vám sa Katkine albumy páčia? 
Dajte jej to vedieť komentárom pod článkom.
Jedného z vás Katka v piatok vyžrebuje a my vám pošleme tieto ATC kartičky:

Viac z Katkinej tvorby si môžete pozrieť tu a tu.

6 komentárov:

  1. Katka robí krásne albumy :) človek si ani vybrať nevie :), teším sa že je tu medzi vami ..Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné albumy - som si viac ako istá, že budú krásnou spomienkou aj pre to malé dieťatko, keď vyrastie. Teším sa na ďalšiu tvorbu a blahoželám k postu DT :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné zápisníky a albumy, plné farieb :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vitaj Katka! Krásne albumy. Aj ja som práve dokončila môj prvý album pre bábátko. Určite má nejaké chyby, ale teším sa z neho.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie albumy su nadherne plne farieb a dobre skombinovane, kraaasa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dievčatá, ďakujem krásne za privítanie a milé komentáriky :) ani som si nevšimla, koľko krásnych slov tu pribudlo :) Katka C.

    OdpovedaťOdstrániť